בית פורומים היימישע קרעטשמע

ביסטו אפשר געבוירן אויף אן עראפלאן?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/2/2006 00:57 לינק ישיר 
ביסטו אפשר געבוירן אויף אן עראפלאן?

דאס אדער ענליכס איז געווענליך די שאלה וואס ווערט געפרעגט פון יעדן וואס פארגעסט צו פארמאכן די טיהר ווען אימער ער קומט אריין אין א שטוב, נעמליך; אן עראפלאן (אדער באן) געבוירענער איז צוגעוואוינט אז די טירן פארמאכן זיך אליינס.

ענדליך איז דא איינע וואס וועט קענען ענטפערן אויף די אנפראגע א הילכיגן "יא"!
http://upi.com/NewsTrack/view.php?StoryID=20060216-065840-7195r



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/2/2006 16:38 לינק ישיר 

איך האב אמאל געהערט אויף א ספרדישע בחור וואס וואוינט אין קרית יואל אז ער איז אויך געבוירן געווארן אויף א עראפלאן



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ביסטו אפשר געבוירן אויף אן עראפלאן?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext