בית פורומים היימישע קרעטשמע

Yahoo users

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/2/2006 22:34 לינק ישיר 
Yahoo users

ווי איז לאקעידעט די יאהו בריוו קעיס?
איך האב עפעס געסעיווט אויף איינס פון מיינע בריוו קעיסעס אין יעצט טרעף איך עם נישט, ממש ווי אין ים אריינגעפלויגן, אדער ווי דער ארגעטינישער זאגט אז די סאדע מאשין איז אונטער דער ערד (אין בעיסמענט), טאקע די MP3 פייל האב איך געסעיווט דארט.



----------------------------------
פאראכטן אויפן פארלאנג פונעם שרייבער.

תוקן על ידי - kraitchmer - 27/02/2006 23:28:05



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-27/2/2006 23:23 לינק ישיר 

טריי דא

http://briefcase.yahoo.com/bc//home



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > Yahoo users
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext