בית פורומים היימישע קרעטשמע

איך קען נישט צו זיך קומען

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/3/2006 17:56 לינק ישיר 
איך קען נישט צו זיך קומען

איר מיינט עס איז א דזשאוק? יא עס איז א דזשאוק! איך האב יעצט געענדיגט אויסהערן די "פורים קול מבשר" אויף 1212.990.7400 דרוקט נומער 3 דאן האט איר אן אויסוואל, אויף צו הערן נייעס פון די גארע וועלט - אריינגערעכנט פורים עדס, און קול מבשר אויף אלע זיבעציג שפראכן - דרוקט נומער 1. צו הערן יואל'י לעבאוויטש פארלערנען די שושנת יעקב בנוסח ואני, דרוקט נומער 2.

ווען ער ענדיגט לאכן רופט נאכאמאל.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/3/2006 21:44 לינק ישיר 

ווען ביזטו צו דיר געקומען דאס לעצטע מאל?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > איך קען נישט צו זיך קומען
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext