בית פורומים היימישע קרעטשמע

'קנאי' פארט קיין טעקסאס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/3/2006 23:18 לינק ישיר 
'קנאי' פארט קיין טעקסאס

ס'קען זיין אז ער אליין ווייסט נאכנישט דערפון, אבער ליינענדיג די פאלגענדע לינק, וואס באשרייבט א נייע פאלעסי אין טעקסעס, וואו פאליציי אפיצירן שטעלן אפ מאטאריסטן וואס דרייוון גוט, און שענקן זיי "בעיסבאל" טיקעטס, וועט ער שוין לויפן אהין אויף אלע פיר...
http://www.kxan.com/Global/story.asp?S=4605380



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/3/2006 02:33 לינק ישיר 

שוין! נאך איינער ווייסט שוין וואזוי איך דרייוו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > 'קנאי' פארט קיין טעקסאס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext