בית פורומים היימישע קרעטשמע

וואס טרינקט איר ביי די פיר כוסות???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/4/2006 00:34 לינק ישיר 

וואס וויסטו פון מיר?!!!!.......... לאמיך צורו..... אביסל פרייוועסי טאר איך שוין אויך נישט האבן?!!!!!!!...... ס'אי געשעפט האסטו וואס איך טרינק?!.... לאז... ווא-וויסטו?!!!..... לאז מנוחה.... גיי... איך האלט דיך נישט ביים ענטפערן! לאמיך אפ!!!.... נאהאט!.... גיי שוין פון מיר..... אךךךךךךך!!........ אקעי איך טרינק 'קדם רעסבערי ספארקלינג' ביזטו צופרידן?!!!!.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/4/2006 07:39 לינק ישיר 

Matuk kal 4% for the koises,
  recomended especialy if you are not a heavy wine drinker,
Concord kall 12% for the meal, from kedem of course

Chag kusher v'sumeich all my friends in the kraitchma



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > וואס טרינקט איר ביי די פיר כוסות???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext