בית פורומים היימישע קרעטשמע

וויאזוי צוטיילט מען א מצה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/4/2006 15:52 לינק ישיר 
וויאזוי צוטיילט מען א מצה?

עס איז אבער א פראבלעם דא אין קרעטשמע

התאחדות וועט זיך אויפשטעלן אינמיטן די סדר מיט קולות: מען גייט נישט ווייטער מיטן סדר איידער
מען הערט אויף צו בראקן דא!

http://www.mantis.co.il/pesach2006/

אין די זעלבע צייט זעט מען דא דעם דאיען אריינבייסן אין א מזונות ראל:
(לינק אראפגענומען)

(ווארענונג: עס האט בילדער פון פרויען, מנהלים ביטע דורכטוהן צו עס איז אויסגעהאלטן)

===
דו מעגסט אליינ'ס וויסען נישט ארויפצולייגן אזא לינק

מיט דאנק דער קרעטשמער

תוקן על ידי - kraitchmer - 12/04/2006 18:45:17



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > וויאזוי צוטיילט מען א מצה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext