בית פורומים היימישע קרעטשמע

א גוטן מועד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/4/2006 02:38 לינק ישיר 
א גוטן מועד

עס איז נישט דא מיט וועם צו רעדן דא.

יאנאש איז נאך שיכור פון די ארבע כוסות (מן הסתם)



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/4/2006 05:46 לינק ישיר 

און וואס איז מיט מיר? איך האב עפעס נישט קיין אויער?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2006 20:31 לינק ישיר 

hey you see, yanush is still SHIKOR from the ARBAH KOSES, so he forgot how to type yiddish, but never mind (whatever it meens) he will be back full force after the MATZAH BALLS, bigger and better then ever. A GITEN MOYED




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2006 23:03 לינק ישיר 

יאנאש (וואטעווער איט מינ'ס) עס דיך נישט איבער, משום מעשה שהיה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/4/2006 09:05 לינק ישיר 

יאנאש;

ממש איי דאונט בעליוו איט (וואטעווער דאס מיינט), WOW

האסט זיך אריבערגעכאפט קיין... צו קענען שרייבן אביסל אין די קרעטשמע? אזא מסירת נפש?

איך שטיי און שטוין, איך וואלט אפשר אויך געברויכט האבן אזא איבערגעגעבנקייט צום קרעטשמע, איך האב זיך נאך - זעט אויס - וואס צו לערנען פון דיר.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > א גוטן מועד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext