בית פורומים היימישע קרעטשמע

העלאו?????

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/4/2006 04:19 לינק ישיר 
העלאו?????

ווייסט עטץ וואס?

שלאפטס! יא יא!

גארנישט גארנישט, איר זענט אמעריקא [נישט אין מאנגאליע] יעדער קען טון וואס ער וויל. עטץ
מעגטס שלאפן!

שלאף געזונטערהייט!

ניין ניין, כ'האב גארנישט געמיינט! יעדער איז בעל הבית אויף זיך! רצונו של אדם זה כבודו


אוקיי?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > העלאו?????
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext