|
|
| נשלח ב-2/5/2006 22:15 |
|
| |
?WHAT' IN OTHER FORUMS
I THINK THIS IS IMPORTANT
THERE ARE A LOT OF FORUMS THAT MIGHT BE INTERESTING BUT THERE'S 2 PROBLEMS
1 IT TAKES TO MUCH TIME TO CHECK THEM OUT
2 SOME OF THEM ARE PRIVATE & REQUIRE A WHOLE PROCESS
WHAT DOES THE OILAM SAY ?
|
|
|
|
| נשלח ב-2/5/2006 22:18 |
|
| |
נוץ עס אויס צום גוטן און ארבעט אויף דיינע מידות זיי נישט אזוי נייגעריג
|
|
|
|
| נשלח ב-2/5/2006 22:27 |
|
| |
Freser i went to check it out,it has a bad smell in there... i had to take a shower,keep it there please
|
|
|
|
| נשלח ב-2/5/2006 22:39 |
|
| |
I AGREE WHEN YOU WRITE TISHA YARCHEI DONT CALL IT SFORIM STORE CALL IT WHAT IT IS I CAN MAKE MY OWN DECISIONS WHAT TO READ YOU DONT HAVE TO DECIDE FOR ME
|
|
|
|
| נשלח ב-2/5/2006 22:55 |
|
| |
GOOD POINT
גם אני מצטרף, מוחה צו זיין אויף די אומאיידעלע וויץ וואס ליגט אויף יענע פורום.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/5/2006 02:42 |
|
| |
איך האב עס שוין אויסגעמעקט פונעם פורום, איך וואלט געוואלט בעטן די עולם פונעם היימישע קרעטשמע, אז אויב גייען ענק אריין אין מיין קרעטשמע "אבי מ'לעבט" און ענק באמערקן אז איינע פון די אנגעטרינקענע שיכורים האבן איבער געלאזט דארט נישט איידעלע זאכן, זאל מען מיר גלייך מודיע זיין אין מיין תיבה אישית און איך וועל עס גלייך אראפ נעמען.
איין זאך דארף מען אייביג געדענקען "אבי מלעבט"
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=16296
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|