א יודעלע, שטארק אייך שטארקט אייך יודעלע
א גוטן אייך יודעלעך
איך בין נישט פרעמד פון שרייבן אויפן קאמפיוטער, אבער יא פרעמד צו רעדן צו איינעם צו צום עולם וואס איך קען נישט
אין די חוה"מ טעג האב איך מיך די ערשטע מאל דא אומגעקוקט געשמייכלט, געוויינט, רחמנות באקומען אויף אחים לדעה, תלמידי וחסידי קרעטשמע, די בכל אתר ואתר
באטראכדענדיג אלעס ארום, דריק איך אויס מיין יישר כח פאר יעדן שרייבער, עטס לייגטס אראפ א שיינע ארבעט
|
|