|
|
| נשלח ב-14/5/2006 19:31 |
|
| |
ווער האט באקומען עפעלעך?
היינט צופרי איז אריינגעקומען דא איינע פון די חברים און זיך גענומען צו טיילן עפלעך
איך בין געשטאנען פונדערווייטנס און נישט געזען פונקטליך
אבער כהאב אויפגעכאפט אז דער עולם רייסט זיך צו באקומען
איינער ווייסט מער דיטעילס?
|
|
|
|
| נשלח ב-14/5/2006 19:33 |
|
| |
איך האב געקריגן א פולן האנט עפעלעך, ממלך מלכי ההיידפארק בכבודו ובעצמו.
יישר כח עס איז באמת געווען דערפרישענד.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-14/5/2006 19:35 |
|
| |
אוי האסט מיך אויסגעכאפט,
שוין איך וועל מוזן יוצא זיין מיט א פשוטע ש'כח.
איבער די שניי, מוזטו נישט פארציילן.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/5/2006 19:35 |
|
| |
איך אויך.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/5/2006 19:38 |
|
| |
חאחאחאחאחאחא.
גרויזאמער;
איך מיין אז לעצטנס לאזט מען דיר נישט אריין אינ'ערגעץ נישט, נישט ביי יאנאש'נס פארכאפונג, נישט ביים קעניגס עפעל געטיילאכט'ס, און נישט ביים אייז און שניי געווייזאכטס.
אפשר איז דיינע מחלוקת שוין צו ווילד? טינק אבאוט איט.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|