בית פורומים היימישע קרעטשמע

יאנאש טענהט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/5/2006 21:33 לינק ישיר 
יאנאש טענהט

אז מהאט אראפגענומען די מפתח הקרעטשמע.

איך שטעל זיך צו צו אים, און איך דארף א הסבר אויף דעם!

אוקיי?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2006 21:59 לינק ישיר 


ס'ליגט אויבן אן.

קוק ארויף, נישט ממש אויפן דאך, נאר אביסל נידריגער



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-29/5/2006 22:00 לינק ישיר 

אראפ גענומען?

חס ושלום, מען האט ארויף געריקט מער אויב אן, (דארט ווי אנדערע פורמ'ס האבן די תקנות) גראד נאך די נעמען פון די מנהלי משנה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > יאנאש טענהט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext