בית פורומים היימישע קרעטשמע

פארוואס זמן מתן תורתינו?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/6/2006 00:34 לינק ישיר 
פארוואס זמן מתן תורתינו?

מיר ווייסען אז שבועות איז זמן מתן תורתינו אבער אין ד תורה צווישען אלע ימים טובים דאכט זיך מיך אז עס ווערט נישט דערמאנט קיין איין ווארט פין מתן תורה עס שטייט נאר וספרתם לכם וכו' בכורים אבער מתן תורה געדענק איך נישט אז עס זאל דארט דערמאנט ווערען
איז פארוואס ריפט זיך דער יו"ט זמן מתן תורתינו




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/6/2006 20:08 לינק ישיר 

קענסט ענטפערן אויך, אדער נאר פרעגן?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > פארוואס זמן מתן תורתינו?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext