בית פורומים היימישע קרעטשמע

אתר הפורום: נייע שטובל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/6/2006 09:23 לינק ישיר 
אתר הפורום: נייע שטובל

ווען איר פארענדיגט ליינען אלע תגובות דא אינעם היימישן קרעטשמע - היידפארק יצ"ו, כאפט אייך אריבער אינעם "אתר הפורום" וואס איז גע'לינק'ט דא אויבן אויף לינקס. עס איז א נייע בלאג, אנגעפירט דורך אני הקטן. איך וועל עס אי"ה ארויפ-דאטומען (אפ-דעיטן) ווען אימער איך וועל שפירן פאר נויטיג. לאזט אונז דארט גריסן.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-18/6/2006 22:57 לינק ישיר 

וואס איז די איידיע דערפון  ? מה נפשך האסטו וואס צו שרייבן וואס איז שלעכט גרויס קרעטשמע האסטו נישט וואס וועט קליין קרעטשמע העלפן ?
 ווייטער פארוואס מטריח זיין דעם עולם ארום צולויפען פון איין פלאץ צום צווייטן איז אזוי אויך דען נישט דא גענוג ווי צו קלעטערן ?
קרעמער איך מיין גאר נישט פערזענליך איך וויל נאר באמת פארשטיין .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2006 23:56 לינק ישיר 

איך קען אהין נישט צוקומען.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/6/2006 16:58 לינק ישיר 

...Bad idea, we need a forum  not a blog,  and this forum has died, CHAVAL



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2006 18:06 לינק ישיר 

זינגער;

ירא שמים יוצא ידי שניהם

טוב אשר תאחז בזה וגם מזה אל תנח את ידך כי ירא אלקים יצא את כלם

בבקר זרע את זרעך ולערב אל תנח ידך כי אינך יודע אי זה יכשר הזה או זה ואם שניהם כאחד טובים

קוק אין די מפרשים דארט...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > אתר הפורום: נייע שטובל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext