בית פורומים היימישע קרעטשמע

דאס איז געווען א גוטס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/6/2006 01:42 לינק ישיר 
דאס איז געווען א גוטס

חאחאחאחאחאחאחאחאחאחאחאח



תוקן על ידי - kraitchmer - 26/06/2006 1:58:44



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2006 01:46 לינק ישיר 

תגובה מהירה , ווער ס'קען אים אנכאפן און ארויס טראגן פון דא , זאל זיי אזוי גוט און עס טוהן ווי שנעלער , דער מענטש איז טויט צודרייט ער באלאנגט אין משוגעים הויז . תוקן על ידי - איך_הער - 26/06/2006 1:47:57



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2006 01:53 לינק ישיר 

אוי, איך קען נאך אלץ נישט צוזיך קומען חאחאחאחאחאחאחחא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2006 02:01 לינק ישיר 

נעם אביסל פראזעק וועסטו קומען צו זיך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > דאס איז געווען א גוטס
מנהל לחץ כאן לשחרור האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext