בית פורומים היימישע קרעטשמע

שיינע שיעורי תורה ביידיש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2006 23:05 לינק ישיר 
שיינע שיעורי תורה ביידיש

איך האב עס געלייגט אין חדשות אנש



פארוואס זאל מען נישט אנצינדען א תורה טעיפ אין די קרעטשמע?



ר ישראל דוד שלזינגער שליטא



ר יוסף חיים גרינוואלד שליטא



ועוד



http://toratapes.net/page2.html





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > שיינע שיעורי תורה ביידיש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext