|
|
| נשלח ב-30/6/2006 08:22 |
|
| |
מיין סקאר, ביי לעוועל 2
תוקן על ידי - משנה_למלך - 30/06/2006 8:42:05
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2006 19:45 |
|
| |
I think I wouldn’t
be able to go I the army my score is 320
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2006 20:14 |
|
| |
איך האב יעצט געסקארט 375, איך וועל זיין אינעם זעלבן רעגימענט ווי אור חדש...
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2006 20:17 |
|
| |
725
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2006 22:15 |
|
| |
1)1810 2)380 3)495 פארשטייט זיך נאך אפאר מאל פראבירן
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2006 23:27 |
|
| |
the more blood the higher is the score
|
|
|
|
| נשלח ב-2/7/2006 11:33 |
|
| |
528. 450. 505. 575. 650. 565. 605.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-2/7/2006 23:16 |
|
| |
1270 אבער דו דארפסט מיר באצאלן א דאקטאר פאר מיין אויגן
אוטש!!!!!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-4/7/2006 02:44 |
|
| |
אקעי, וויפיל קאסט עס?
ביי די וועי, איך בין אן אויגן דאקטער. ביטע רופט איידער איר קומט
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|