| נשלח ב-10/7/2006 00:39 |
|
| |
מחפש עבודה באיזור ניו ג'רסי או ניו יורק
שלום לכם! אני די חדש באמריקע, אני יהודי חרדי ישראלי נשוי אב לילדים ב"ה ובגלל אילוצים כלשהם היינו צריכים לעבור לאמריקע! אני גר בליקווד ואני מחפש עבודה כלשהיא באיזור או אפילו בני יורק. הבעיה שלי היא שאין לי אנגלית טובה בכלל. אני בחור מוכשר במגוון תחומים, אשמח אם יש לכם רעיון בשבילי או בתיבה האישית או באימייל:
[email protected] תודה רבה!
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2006 03:26 |
|
| |
למה שלא תנסה B&H PHOTO, סליחה שאני כותב את זה פה אבל זה לא עבר באישי שלך, שמה מחפשים בני אדם עם כמה שפות או לפחות שפה שהוא מצויין בזה
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2006 03:33 |
|
| |
אידיש אתה מדבר ?
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2006 04:08 |
|
| |
קאמענטאטאר, א געפעליגקייט פאר א איד, דעריבער האב איך גערעדט אין העברעאיש
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2006 04:39 |
|
| |
בטח הוא מבין יידיש! האיך הוא ידע לבוא דוקא להפורום הזה? האאאא?? אוקיי????
אוקיי yshtain, גם פה בהקרצ'מה אפשר לקבל עבודה אתה יכול לשאול יאנוש. גם הוא בא מקודם
ממנגוליה היה ממש זר באמריקה, עד שקיבל עבודה פה בהקרצ'מה. מתחילה שלמו לו כמו 7 דולר לשעה
כמו המינימום וויידז, ועכשיו כבר משלמים לו ארבעים דולר לשעה.
צריכים לדבר לקרעמער או ליענטוש, הם דרייען די רעדל דא. כחומר ביד היוצר.
גם אתה צריך לידע, לא זיך פארטשעפענען עם יאנאשן. וגם לא לשתות הרבה בירה, כי חברי הקרצ'מה
מקפידים זייער שטארק על זה.
אה, עוד איין זאך.
הצלה2006 מחלק מעות לכל מי שמנגן אבי מלעבט.
כל זה כתבתי משטיינס געזאכט להלכה ולא למעשה. אוקיי?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2006 04:46 |
|
| |
אנטשולדיגט אבער איך האב נישט גערעדט צו דיר נאר צו אים, ער שרייבט אז ענגליש קען ער נישט וויל איך וויסן צו אידיש יא.
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2006 12:26 |
|
| |
ברוינפן , אתה מתכוון לחנות של הסאטמערס'? נראה לי שהם מחפשים שפה נוספת לאנגלית, אבל אנגלית ודאי חייבים, לא?
קאמענטאטאר , אני גדלתי בארץ ואני בא מבית ליטאי ובבית ספר בארץ לא למדו אידיש, סורי.
גרויזאמער , לא כל כך הבנתי מה שכתבת. נ.ב. אני בטוח שיש הרבה דברים שדווקא יוכלו להשתמש עם הכשרון שלי והעברית הטובה שלי...
פרסמתי בפורום הזה בגלל שהיה נראה לי שהחבר'ה פה מניו יורק, יש לכם רעיון לעוד מקום לפרסם?
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2006 08:49 |
|
| |
גרויזאמער, חחחח, עשית לי את היום..... האסט מיר געמאכט מיין טאג. איך קען נישט סטאפן לאכן. חחחח.
ישטין,
אל תיפגע מגרויזאמער, כך היא דרכה של הקרצ'מע... שלום לך חביבי, אני מציע לחפש עבודה בבורו פארק, שם יש איזה בתי מסחר המתמחים בשפה העברית, לצערי לא מוכר לי מי ואיפה. אבל בהחלט אנחנו מוכנים לעזור לך בכל התחומים.
מעניין, כאשר יגיע הזמן שאני יצטרך לעבור לארץ ישראל בגלל (... ?...) אם ישנה העובדה שאני דובר אידיש מצויין... בכל אופן אני בטוח שתמצא פיתרון לשאלתך הרבה יותר מהיר אם תפרסם את ההודעה שלך בחדשות אנש.
בהצלחה
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2006 09:05 |
|
| |
רגע, אחרי כותבי ניחמתי,
אם אתה באמת מעוניין למצוא עבודה ולא סתם לחפש, תעדיף למצוא דרך החיים אמיתיים מאשר וירטואליים. שונה אמעריקע מישראל בכך שהעולם הוירטואלי מושפל בעיני הציבור החרדי, זה לא חונן בהרבה תשומת לב כדרוש לשאלה רצינית שלך, הסיכוי להצלחה נהיה רק מופחת כאשר תשתמש וירטואלי.
בהצלחה
|
|
|
|
| נשלח ב-16/7/2006 12:57 |
|
| |
משנה, כתבתי לך באישי...
|
|
|
|
|