בית פורומים היימישע קרעטשמע

מחפש עבודה באיזור ניו ג'רסי או ניו יורק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/7/2006 00:39 לינק ישיר 
מחפש עבודה באיזור ניו ג'רסי או ניו יורק

 


שלום לכם!
אני די חדש באמריקע, אני יהודי חרדי ישראלי נשוי אב לילדים ב"ה ובגלל אילוצים כלשהם היינו צריכים לעבור לאמריקע!
אני גר בליקווד ואני מחפש עבודה כלשהיא באיזור או אפילו בני יורק.
הבעיה שלי היא שאין לי אנגלית טובה בכלל.
אני בחור מוכשר במגוון תחומים, אשמח אם יש לכם רעיון בשבילי או בתיבה האישית או באימייל:


[email protected]
תודה רבה!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 03:26 לינק ישיר 

למה שלא תנסה B&H PHOTO, סליחה שאני כותב את זה פה אבל זה לא עבר באישי שלך, שמה מחפשים בני אדם עם כמה שפות או לפחות שפה שהוא מצויין בזה



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/7/2006 03:33 לינק ישיר 

אידיש אתה מדבר ?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-10/7/2006 04:08 לינק ישיר 

קאמענטאטאר, א געפעליגקייט פאר א איד, דעריבער האב איך גערעדט אין העברעאיש



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/7/2006 04:39 לינק ישיר 

בטח הוא מבין יידיש! האיך הוא ידע לבוא דוקא להפורום הזה? האאאא?? אוקיי???? אוקיי yshtain, גם פה בהקרצ'מה אפשר לקבל עבודה אתה יכול לשאול יאנוש. גם הוא בא מקודם ממנגוליה היה ממש זר באמריקה, עד שקיבל עבודה פה בהקרצ'מה. מתחילה שלמו לו כמו 7 דולר לשעה כמו המינימום וויידז, ועכשיו כבר משלמים לו ארבעים דולר לשעה. צריכים לדבר לקרעמער או ליענטוש, הם דרייען די רעדל דא. כחומר ביד היוצר. גם אתה צריך לידע, לא זיך פארטשעפענען עם יאנאשן. וגם לא לשתות הרבה בירה, כי חברי הקרצ'מה מקפידים זייער שטארק על זה. אה, עוד איין זאך. הצלה2006 מחלק מעות לכל מי שמנגן אבי מלעבט. כל זה כתבתי משטיינס געזאכט להלכה ולא למעשה. אוקיי?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 04:46 לינק ישיר 

אנטשולדיגט אבער איך האב נישט גערעדט צו דיר נאר צו אים, ער שרייבט אז ענגליש קען ער נישט וויל איך וויסן צו אידיש יא.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-10/7/2006 12:26 לינק ישיר 

ברוינפן ,
אתה מתכוון לחנות של הסאטמערס'?
נראה לי שהם מחפשים שפה נוספת לאנגלית, אבל אנגלית ודאי חייבים, לא?

קאמענטאטאר ,
אני גדלתי בארץ ואני בא מבית ליטאי ובבית ספר בארץ לא למדו אידיש, סורי.

גרויזאמער ,
לא כל כך הבנתי מה שכתבת.
נ.ב. אני בטוח שיש הרבה דברים שדווקא יוכלו להשתמש עם הכשרון שלי והעברית הטובה שלי...

פרסמתי בפורום הזה בגלל שהיה נראה לי שהחבר'ה פה מניו יורק, יש לכם רעיון לעוד מקום לפרסם?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2006 08:49 לינק ישיר 

גרויזאמער, חחחח, עשית לי את היום..... האסט מיר געמאכט מיין טאג. איך קען נישט סטאפן לאכן. חחחח.

ישטין,

אל תיפגע מגרויזאמער, כך היא דרכה של הקרצ'מע...
שלום לך חביבי, אני מציע לחפש עבודה בבורו פארק, שם יש איזה בתי מסחר המתמחים בשפה העברית, לצערי לא מוכר לי מי ואיפה. אבל בהחלט אנחנו מוכנים לעזור לך בכל התחומים.

מעניין, כאשר  יגיע הזמן שאני יצטרך לעבור לארץ ישראל בגלל (... ?...) אם ישנה העובדה שאני דובר אידיש מצויין... בכל אופן אני בטוח שתמצא פיתרון לשאלתך הרבה יותר מהיר אם תפרסם את ההודעה שלך בחדשות אנש.

בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2006 09:05 לינק ישיר 

רגע, אחרי כותבי ניחמתי,

אם אתה באמת מעוניין למצוא עבודה ולא סתם לחפש, תעדיף למצוא דרך החיים אמיתיים מאשר וירטואליים. שונה אמעריקע מישראל בכך שהעולם הוירטואלי מושפל בעיני הציבור החרדי, זה לא חונן בהרבה תשומת לב כדרוש לשאלה רצינית שלך, הסיכוי להצלחה נהיה רק מופחת כאשר תשתמש וירטואלי. 

בהצלחה 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/7/2006 12:57 לינק ישיר 

משנה,
כתבתי לך באישי...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > מחפש עבודה באיזור ניו ג'רסי או ניו יורק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext