בית פורומים היימישע קרעטשמע

די נייע קרעטשמע גייט שלאף'ן פאר א שעה צוויי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/7/2006 06:16 לינק ישיר 
די נייע קרעטשמע גייט שלאף'ן פאר א שעה צוויי

א גוטן חשובע אידן דער arender האט מיך געבעטען איבער צו געבען אז די קרעטשמע המפואר גייט זיך אביסעל אפרוהען פאר א שעה צוויי און נישט אלעס וועט ארבעטן און די צייט.
און דאס איז ווייל מ'ארבעט דערויף צוצולייגען זאכען,,
אי"ה וויבאלד עס וועט אויפשטיין וועלן מיר אייך מעלדען..



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 06:32 לינק ישיר 

wow!!!!!!!!
wow!!!!wow!!!!!!!!!!!
קוים דורך 15 מינוט און ס'איז אריין געקומען די פריילעכע בשורה אז דו סייט ארבעט שוין פולקאם און יעצט קען מען שוין אויסזאגען אז מ'האט עס געמיזט לייגען שלאפען ווייל מ'האט אינסטאלירט א תגובה מהירה דערין אדרבה גייט און קוקט ס'איז געוואלדיג
www.heimishekretchme.com



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 19:47 לינק ישיר 

I dont see the big deal at the new site...maybe  its me

... if it aint broken  dont fix it



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2006 05:00 לינק ישיר 

אויף דערווייל זעה איך אז די אלט-קרעטשמע גייט שלאפן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/7/2006 17:07 לינק ישיר 

YOU  BET




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/7/2008 17:20 לינק ישיר 

איך ווייס נישט צו ס'איז כדאי אין די שעה'ן צו'צופאטשקענען די רואיגקייט וואס "קרעטשמע על טהרת ה'הייד-פארק" האט גערוהט לעצטע פאר יאר. אבער וואס דען זאל מען טון?

איין זאך זיכער: ווען מיין בעה"ב האט ווען שכל זאגט ער מיר: יגר'ל היינט איז נישטא קיין קרעטשמע, פליז מאך מיר גרייט אלע טשעקס. האט ער דאך אבער נישט...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/7/2008 19:11 לינק ישיר 

חחחחחחחחחח, יגר.

דער נייער קרעטשמע גייט שוין היינט שלאפן אויף אייביג. עס קומט שוין ב"ה א שפאגל נייער קרעטשמע.

יגר, דיין בעה"ב וועט זיכער עפעס באמערקן, די קאמפיוטער ביי אום גייט זיכער פריזען און ארבייטן שטייט א דאנק מערכת הייד פארק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/7/2008 19:22 לינק ישיר 

חחח יגר!

קיינדלי איי מיסד איט...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/7/2008 21:17 לינק ישיר 

צייטליך לאז  יגר שרייבער דערשרעק אים נישט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/7/2008 23:08 לינק ישיר 

טעסטינג טעסטינג, 1 2 3...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2008 00:49 לינק ישיר 

יואיייייייייששששששששששש, א שעה??? צוויי שעה???????

שוין א גאנצן טאג שטיי איך ווי א לויגוי און איך דריי זיך אהער און אהין, נישט וואוסענדיג וואו זיך אהין צו טון......




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/3/2010 00:01 לינק ישיר 

ס'איז שוין מעגליך דורך א שיין שטיק צייט זינט דער אשכול איז געווען אין באניץ אבער דער קעפל איז זיכער גולטיג היינט - דינסטאג פרשת ויק"פ תש"ע.

נישט אז נייע/אלט קרעטשמע איז אינגאנצן געגאנגען שלאפן, אבער עס ארבייט מער נישט ווי יא. פראבירט נאר צולייגן א תגובה.. בעסער פראבירט נישט, איר קענט מיר גלייבן אויף מיין בארד ווי קורץ דאס איז, אבער אייער תגובה וועט נישט אנקומען אין ערגעץ.

לאמיר ווארטן..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/3/2010 00:11 לינק ישיר 

גוט, מעמיר ווארטן...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2010 16:34 לינק ישיר 

און היינט א' דחנוכה תשע"א איז עס ווייטער נוגע ווי איז דער עולם?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/12/2010 23:50 לינק ישיר 

וויפל איז די שיעור ??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/12/2010 03:33 לינק ישיר 

אלו דברים שאין להם שיעור!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > די נייע קרעטשמע גייט שלאף'ן פאר א שעה צוויי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext