בית פורומים היימישע קרעטשמע

אמאל אמאל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/11/2006 19:11 לינק ישיר 
אמאל אמאל

אזוי ווי די ניי-קרעטשמע גייט אריבער רענאוואציעס, טוען מיר אפעלירן דעם ציבער אהערצוקמען דא כאפן א טרינק, סיז נאך פארט עפעס פארבליבן.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/11/2006 19:14 לינק ישיר 

וואו האלטן מיר? יא ביי די דיבעיטס
ווער נאך האלט אז מ'זאל אויפנעמן גרויזאמער'ן פאר ראשהקאהעל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/11/2006 19:15 לינק ישיר 

כ'קלער אז דא אין היידפארק קען מען איהם רופן שותפות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/11/2006 17:20 לינק ישיר 

... you guys wish you were still here

...  just admit it



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2006 18:52 לינק ישיר 

סינגער, אויסדרוקליך נישט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2006 22:38 לינק ישיר 

               ich... no problem 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > אמאל אמאל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext