בית פורומים היימישע קרעטשמע

ב' אח"ק, - איי וועלט פראבלעם, ביטע ניצט דעם אדרעעס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/4/2009 17:25 לינק ישיר 
ב' אח"ק, - איי וועלט פראבלעם, ביטע ניצט דעם אדרעעס

איי וועלט, היימישע קרעטשמע - עס איז אנשטאנען א פראבלעם מיטן אדרעס פון אינזער סייט אויף "אידישע ווועלט".

כדאי אונצוקומען צום קרעטשמע לייגט אריין אין אייער אדרעעס באר דעם פאלגענדען אדרעעס:

http://www.ivelt.com/forum/index.php


לאמיר האפן אז דער פראבלעם וועט ווערן פאראכטן וואס שנעלער.


הצלחה וברכה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ב' אח"ק, - איי וועלט פראבלעם, ביטע ניצט דעם אדרעעס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext