בית פורומים היימישע קרעטשמע

גראפיק - איך וויל נאכאלס קענען פאטאשאפ!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/7/2010 06:39 לינק ישיר 
גראפיק - איך וויל נאכאלס קענען פאטאשאפ!

אז אייוועלט איז נפטר געווארן אויף דערווייל, דארף מען שוין נישט קענען פאטאשאפ?

תוקן על ידי צייטלעך ב- 27/07/2010 22:30:10




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/7/2010 07:23 לינק ישיר 

קענסט נאך פראבירן אין די "קעשד" פעיזשעס פון גוגל, ווילאנג ס'ליגט נאך דארט...

פעיזש 12 האב איך יעצט געכאפט, טריי אנדערע פעיזעס אפשר האט עס שוין\נאך גוגל אין אירע קעש אוצרות.

http://webcache.googleusercontent.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4GPCK_enUS383US385&q=cache:http%3A%2F%2Fwww.yiddishworld.com%2Fforum%2Findex.php%3Ff%3D58%26t%3D11016%26start%3D220%26st%3D0%26sk%3Dt%26sd%3Da%26rb_v%3Dviewtopic



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/7/2010 07:06 לינק ישיר 

ווי אזוי סערטש מען אזאנס?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/7/2010 07:44 לינק ישיר 

איך האב געטראפן נאך אפאר בלעטער אינעם "ספר הזכרונות" פון גוגעל, (זעהט אויס סוף כל סוף האט מען יא עפעס נוצן פון די גוגעל באטס וואס באזוכן טאג און נאכט און הויערן אינעם קרעטשמע).

נאט אייך עטליכע בלעטער פונעם אשכול

פארוואס זאלסטו נישט קענען פאטאשאפ?

בלאט 1

בלאט 4

בלאט 6

בלאט 8

בלאט 9

בלאט 10

בלאט 11

בלאט 12

בלאט 13

בלאט 14

די לעצטע מודעה איז פון יולי 19 (אינגאנצן 9 טעג צוריק).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > גראפיק - איך וויל נאכאלס קענען פאטאשאפ!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext