|
|
| נשלח ב-27/7/2010 06:39 |
|
| |
גראפיק - איך וויל נאכאלס קענען פאטאשאפ!
אז אייוועלט איז נפטר געווארן אויף דערווייל, דארף מען שוין נישט קענען פאטאשאפ?
תוקן על ידי צייטלעך ב- 27/07/2010 22:30:10
|
|
|
|
| נשלח ב-27/7/2010 07:23 |
|
| |
|
|
|
|
| נשלח ב-28/7/2010 07:06 |
|
| |
ווי אזוי סערטש מען אזאנס?
|
|
|
|
| נשלח ב-28/7/2010 07:44 |
|
| |
איך האב געטראפן נאך אפאר בלעטער אינעם "ספר הזכרונות" פון גוגעל, (זעהט אויס סוף כל סוף האט מען יא עפעס נוצן פון די גוגעל באטס וואס באזוכן טאג און נאכט און הויערן אינעם קרעטשמע).
נאט אייך עטליכע בלעטער פונעם אשכול בלאט 1
בלאט 4
בלאט 6
בלאט 8
בלאט 9
בלאט 10
בלאט 11
בלאט 12
בלאט 13
בלאט 14
די לעצטע מודעה איז פון יולי 19 (אינגאנצן 9 טעג צוריק).
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|